Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!
Szeptember 15-én - a távhőszolgáltatásról szóló rendelet szerint – kezdetét vette a fűtési időszak, a lakóépületekben, az intézményekben és az üzletekben szükségessé válhatott a fűtés. A napi átlaghőmérséklet eddig nem indokolta a fűtés általános beindítását, ennek ellenére – a közösség képviselőjének, az intézmények vezetőinek igénylése alapján – a hőszolgáltatás eddig is biztosítható volt írásbeli megrendelés alapján.
Az időjárási előrejelzéseket és Fogyasztóink igényeit figyelembe véve
a KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft.
2015. október 8-án csütörtökön elindítja a távfűtést.
A zökkenőmentes fűtésindítás érdekében kérjük segítségüket, együttműködésüket:
- Kérjük, hogy jelezzék a hibabejelentő telefonunkon (76/48-18-18), ha a fűtési rendszer le van ürítve, így kollégáink – díjfizetés ellenében – gondoskodni tudnak a rendszer fűtővízzel való feltöltéséről.
- A légtelenítési munkák gyors elvégzéséhez biztosítsák a felső szinteken levő lakásokba, a hőfogadó helyiségekbe, hőközpontokba való bejutást.
A TERMOSTAR Kft. a légtelenítéseket 2015. október 31-éig díjmentesen végzi el.
- A fűtéskorszerűsített társasházakban - ha már minden lakásban elindult a fűtés -, a lakók bármikor elzárhatják a radiátorszelepeket.
- Napközben az időjárás függvényében az automatikák szabályoznak, tehát ha kinn melegszik az idő, akkor csökken a fűtővíz hőmérséklete a lakásokban.
- Kérjük ne kezdjenek olyan munkákba, amelyek miatt a vizet le kell engedni a rendszerből.
- Az elfogyasztott hőt a társasházi hőmennyiségmérő méri, így fizetni annyi hőért kell, amennyit a lakóközösség elfogyaszt.
- A távfűtéssel kapcsolatos kérdéseikkel, problémáikkal keressék műszaki szakembereinket a
76/48-18-18 vagy a 76/50-40-40 telefonszámon.
Fűtés indításkor – miután sokan egy időben telefonálnak – előfordulhat, hogy várni kell a hibafelvevők jelentkezésére, amiért szíves türelmüket kérjük. A fűtés indításakor esetlegesen tapasztalható kellemetlenségekért előre is szíves elnézésüket kérjük.
Társaságunk szeptember 15-től május 15-ig áll Fogyasztói rendelkezésére fűtés szolgáltatással (a távhőszolgáltatásról szóló törvény végrehajtási rendelete - 157/2005. (VIII.15.) Korm. rendelet – szerint).
Hogyan segíthetik a társasház lakói a fűtés zökkenőmentes indulását?
- Ellenőrzik a radiátorszelepeket, hogy azok nyitva vannak-e.
Ez szükséges ahhoz, hogy a fűtővíz minden radiátorba eljuthasson, és a légtelenítési munkákat kollégáink el tudják végezni.
- Biztosítják a bejutást a felső szinteken levő lakásokba a légtelenítési munkák gyors elvégzése céljából.
Mi a teendő, ha egy-egy lakó nem igényli a fűtést?
- Ahol a fűtés korszerűsítése már megtörtént, ott a lakók a radiátoroknál elzárhatják a szelepeket, lehetőleg pár nappal a fűtés beindítása után.
- Ahol a fűtés korszerűsítése még nem történt meg, illetőleg nincsenek megfelelő elzáró szelepek, ott lakásonként nincs mód a radiátorok kikapcsolására. Ebben az esetben a Közös Képviselőhöz lehet fordulni, aki tájékoztatást ad a lehetőségekről.
Mi a teendő, ha a lakásában még nem indult be a fűtés?
Ha a radiátorok 10 ºC alatti külső hőmérsékletnél - nyitott radiátorszelepek mellett - nem melegszenek, kérjük, jelezzék elérhetőségeink valamelyikén:
- honlapunkon: www.termostar.hu/hibabejelentő,
- e-mailen: a diszpecser@termostar.hu címen,
- vagy a HIBABEJELENTŐ - 76/48-18-18 telefonszámon.
Bejelentéskor kérjük megadni:
a fogyasztási hely azonosítót (6 jegyű szám)
a bejelentő, lakástulajdonos nevét, telefon elérhetőségét,
a lakás címét (utca, házszám, emelet, ajtó),
az észlelt hiba leírását, a probléma jellegét!
Fűtés indításkor – miután sokan egy időben telefonálnak – előfordulhat, hogy várni kell a hibafelvevők jelentkezésére, amelyért előre is szíves türelmüket kérjük.
Kérjük a távfűtés zökkenőmentes beindítása érdekében segítsék kollégáinkat.