Hibabejelentés

Ha a hibahely nem a bejelentő által megadott adatokkal beazonosítható fogyasztási helyen van, a bejelentést a 76 / 48 18 18-as hibabejelentő telefonszámunkon szíveskedjék megtenni. Ha a meghibásodás sürgős, azonnali beavatkozást igényel, azt kizárólag a fenti telefonos bejelentő számunkon kérjük jelezni ! (pl. csőtörés, radiátor lyukadás)

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Fogyasztási hely kódja6 jegyű szám

Fogyasztói kód *T és 5 db szám

Cím *

6000 Kecskemét, út,utca, krt., tér

  házszám

  emelet

  ajtó

Név *

Telefonszám *A telefonszámot körzetszámmal folyamatosan írja be
pl: 203333333

E-mail cím *

E-mail cím ismét *

Hiba leírása, hibajelenség *

Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése

2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.

A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223

teljes hír »

Téli rezsi- csökkentés

2018. 03. 20.

 

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről

 

teljes hír »

2017 évi pályázatok

2017. 12. 18.

Információk a 2017. évi pályázatokról

 

teljes hír »

termostar

2016. 06. 16.

A megújuló hőforrás

teljes hír »