Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!
Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, Ügyfeleinket a novemberi számlákkal kapcsolatos tudnivalókról.
És egy újdonságról! Jelen hírlevelünkben elindítunk egy Gyakran Ismételt Kérdések c. sorozatot, melyeket az Önök, ügyfélszolgálatunkra beérkezett kérdéseiből állítunk össze a távfűtéssel, melegvíz szolgáltatással, számlázással, adatváltozással kapcsolatban.
Mit tartalmaz a novemberi számla?
- A november havi számla teljes havi fűtési hődíj előleget tartalmaz.
A fűtési szezon hónapjaiban (októbertől áprilisig) a havonta fizetendő fűtési hődíjat az előző évi hőfelhasználást alapul véve számlázzuk ki. A havi fűtési hődíjak előlegként (részfizetésként) kezelendők.
- A hődíjelőleg (GJ/hó) módosítható személyesen az ügyfélszolgálaton (Akadémia krt. 4.) vagy levélben, illetve e-mailben a kecskemet@termostar.hu címen.
Telefonon nincs lehetőség a hődíjelőleg megváltoztatására!
Kik kaphattak két számlát novemberben?
- Azok a fogyasztók, akiknél októberben leolvastuk a melegvíz mérőket (az utolsó leolvasás óta előlegként számlázott, és az azóta elfogyasztott melegvíz különbözetével számolva).
- Melegvíz elszámoló számlát küldtünk azoknak a fogyasztóknak, ahol rádiós távleolvasó segítségével - a lakásba történő bejutás nélkül - kaptunk adatokat a fogyasztásról. Október 31-én az alábbi Társasházakban történt meg a leolvasás:
Bagi L. u. 1-11, Batthyány u. 16-30, Aradi v. tere 4-6., Irinyi u. 38-44., Klauzál G. tér 1-14., Kristály tér 12., Lánchíd u. 9., Pákozdi cs. u. 9-19., Rávágy tér 7., Mátis K. u. 1-10-16.
Regisztráljon elektronikus számlára!
Az e-számla előnyei:
- környezetkímélő,
- rövid a kézbesítési idő,
- a számlák pillanatok alatt visszakereshetők,
- a számlák nem vesznek el,
- a számlát nem kell kinyomtatni, és bármennyi másolata is hiteles számla marad,
- az e-számla állapotáról rövid időn belül tudomást szerezhetünk.
Gyakran Ismételt Kérdések
1. Mikor kell a melegvíz mérőmet hitelesíttetnem?
A mérők hitelesítése, cseréje 8 évenként esedékes (a mérésügyről szóló többször módosított 127/1991. (X.9.) Korm. rendelet szerint). A melegvíz mérők hitelesítése, cseréje a Fogyasztók számára díjmentes, ha a melegvíz mérők a TERMOSTAR Kft. tulajdonát képezik.
2. Miért fényképezik le a melegvíz mérőmet?
A pontos mérő adat dokumentálása, a vitás kérdés elkerülése érdekében.
A fotó bármikor visszanézhető, így a melegvíz mérő állapotáról (plomba tokról) is pontos információt kaphat mind a fogyasztó, mind a szolgáltató.
3. Hogyan lehet a havonta kiszámlázott használati melegvíz mennyiséget (m3) csökkentenem?
A használati melegvíz havi mennyisége (a tervezett vízköbméter felhasználást) évközben is módosítható:
• Személyesen: Kecskemét, Akadémia krt. 4.
• Telefonon: 76 / 50-40-40
• E-mailen: kecskemet@termostar.hu
Biztonságuk érdekében a következőkre hívjuk fel a figyelmüket:
Kérjük Ügyfeleinket, hogy ha mérőleolvasási, ellenőrzési célzattal csönget be bárki a lakásba, a személyazonosításhoz kérjék a sorszámozott, fényképes igazolványokat (a kitűzőt) és a megbízólevelet! (A fényképes kitűzőn található telefonszámon 76/50-40-40 ellenőrizhetik, hogy a személy a TERMOSTAR Kft. megbízásából végez-e munkát).
Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.
Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:Nyitva tartás: H-Sz: 8-15 óráig,Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráigTel.: 76/44-80-10Email: kecskemet@termostar.hu
Hibabejelentés éjjel-nappal:Tel.:76/48-18-18,Email: diszpecser@termostar.hu