Hírlevél mentése

 




Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!


 

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, Ügyfeleinket a novemberi számlákkal kapcsolatos tudnivalókról.
És egy újdonságról! Jelen hírlevelünkben elindítunk egy Gyakran Ismételt Kérdések c. sorozatot, melyeket az Önök, ügyfélszolgálatunkra beérkezett kérdéseiből állítunk össze a távfűtéssel, melegvíz szolgáltatással, számlázással, adatváltozással kapcsolatban.


Mit tartalmaz a novemberi számla?

- A november havi számla teljes havi fűtési hődíj előleget tartalmaz. 
 
A fűtési szezon hónapjaiban (októbertől áprilisig) a havonta fizetendő fűtési hődíjat az előző évi hőfelhasználást alapul véve számlázzuk ki. A havi fűtési hődíjak előlegként (részfizetésként) kezelendők.

- A hődíjelőleg (GJ/hó) módosítható személyesen az ügyfélszolgálaton (Akadémia krt. 4.) vagy levélben, illetve e-mailben a kecskemet@termostar.hu címen. 
 
Telefonon nincs lehetőség a hődíjelőleg megváltoztatására!


    Kik kaphattak két számlát novemberben?

- Azok a fogyasztók, akiknél októberben leolvastuk a melegvíz mérőket (az utolsó leolvasás óta előlegként számlázott, és az azóta elfogyasztott melegvíz különbözetével számolva).

Melegvíz elszámoló számlát küldtünk azoknak a fogyasztóknak, ahol rádiós távleolvasó segítségével - a lakásba történő bejutás nélkül - kaptunk adatokat a fogyasztásról. Október 31-én az alábbi Társasházakban történt meg a leolvasás: 
Bagi L. u. 1-11, Batthyány u. 16-30, Aradi v. tere 4-6., Irinyi u. 38-44., Klauzál G. tér 1-14., Kristály tér 12., Lánchíd u. 9., Pákozdi cs. u. 9-19., Rávágy tér 7., Mátis K. u. 1-10-16.

 

    Regisztráljon elektronikus számlára! 

Az e-számla előnyei:
- környezetkímélő,
- rövid a kézbesítési idő,
- a számlák pillanatok alatt visszakereshetők,
- a számlák nem vesznek el,
- a számlát nem kell kinyomtatni, és bármennyi másolata is hiteles számla marad,
- az e-számla állapotáról rövid időn belül tudomást szerezhetünk.




Gyakran Ismételt Kérdések


1. Mikor kell a melegvíz mérőmet hitelesíttetnem?

A mérők hitelesítése, cseréje 8 évenként esedékes (a mérésügyről szóló többször módosított 127/1991. (X.9.) Korm. rendelet szerint). A melegvíz mérők hitelesítése, cseréje a Fogyasztók számára díjmentes, ha a melegvíz mérők a TERMOSTAR Kft. tulajdonát képezik.


2. Miért fényképezik le a melegvíz mérőmet?

A pontos mérő adat dokumentálása, a vitás kérdés elkerülése érdekében. 
A fotó bármikor visszanézhető, így a melegvíz mérő állapotáról (plomba tokról) is pontos információt kaphat mind a fogyasztó, mind a szolgáltató.


3. Hogyan lehet a havonta kiszámlázott használati melegvíz mennyiséget (m3) csökkentenem?

A használati melegvíz havi mennyisége (a tervezett vízköbméter felhasználást) évközben is módosítható:
• Személyesen:    Kecskemét, Akadémia krt. 4. 
• Telefonon:          76 / 50-40-40
• E-mailen:            kecskemet@termostar.hu


Biztonságuk érdekében a következőkre hívjuk fel a figyelmüket:

Kérjük Ügyfeleinket, hogy ha mérőleolvasási, ellenőrzési célzattal csönget be bárki a lakásba, a személyazonosításhoz kérjék a sorszámozott, fényképes igazolványokat (a kitűzőt) és a megbízólevelet! (A fényképes kitűzőn található telefonszámon 76/50-40-40 ellenőrizhetik, hogy a személy a TERMOSTAR Kft. megbízásából végez-e munkát).
 

Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu