Közérdekű tájékoztató
2012. 09. 10.
Ügyfélszolgálati időpont egyeztetés
Az Akadémia krt. 4. sz. alatti ügyfélszolgálatunk és pénztárunk nyitvatartási ideje:
Hétfő, Kedd, Szerda 8.00 – 15.00
Csütörtök 8.00 – 20.00
Péntek 8.00 – 12.00
Hibabejelentés: éjjel-nappal a 76/48-18-18-as telefonszámon.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 76/44-80-10 ügyfélszolgálati telefonszámunkon
személyes ügyintézésre időpont kérhető.
Azon Ügyfeleinket, akik az
ügyintézésre előzetesen időpontot egyeztettek,
soron kívül fogadjuk.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft. ügyfélszolgálata
Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése
2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.
A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223
Téli rezsi- csökkentés
2018. 03. 20.

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről