Közérdekű tájékoztató

2012. 09. 10.

Ügyfélszolgálati időpont egyeztetés

 
 
 
 Az Akadémia krt. 4. sz. alatti ügyfélszolgálatunk és pénztárunk nyitvatartási ideje:
 
          Hétfő, Kedd, Szerda                 8.00 – 15.00
          Csütörtök                                    8.00 – 20.00
          Péntek                                          8.00 – 12.00
 
 
Hibabejelentés: éjjel-nappal a 76/48-18-18-as telefonszámon.
 
 
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 76/44-80-10 ügyfélszolgálati telefonszámunkon
személyes ügyintézésre időpont kérhető.
 
Azon Ügyfeleinket, akik az
ügyintézésre előzetesen időpontot egyeztettek,
soron kívül fogadjuk.
 
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
 
KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft. ügyfélszolgálata

Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése

2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.

A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223

teljes hír »

Téli rezsi- csökkentés

2018. 03. 20.

 

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről

 

teljes hír »

2017 évi pályázatok

2017. 12. 18.

Információk a 2017. évi pályázatokról

 

teljes hír »

termostar

2016. 06. 16.

A megújuló hőforrás

teljes hír »