" Észrevétlenül a Fogyasztók szolgálatában "
A fogyasztói igények minőségi kiszolgálása fontos feladatunk.
Ennek érdekében ügyfélszolgálatunkon teljeskörű felvilágosítást kaphatnak szerződés kötésével - módosításával, adatváltozásokkal, használati melegvízmérők állásának bejelentésével, fogyasztói számláikkal kapcsolatban.
Lehetőségük van hátralékrendezésre, pénztárunkban személyes díjfizetésre, és panaszbejelentéssel is élhetnek - kulturált környezetben.
Előre egyeztetett időpontban díjmentes energetikai és fűtéskorszerűsítési, műszaki tanácsadást is igénybe lehet venni.
Az ügyintézés gyorsítása érdekében kérjük fogyasztói kódjukat megadni.
Az ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő - Kedd - Szerda: 8.00 - 15.00
Csütörtök: 7.00 - 19.00
Péntek: 8.00 - 12.00
Telefon: 76 / 44 80 10
Ügyintézés és a távhődíjak befizetése, utalása esetén kérjük, hivatkozzanak a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként.
- Tudnivalók a csoportos beszedési megbízással kapcsolatosan:
Lakossági folyószámláról - csoportos beszedési megbízás alapján - történő kiegyenlítésre, csak a pénzintézet értesítését követően, a megbízás/felhatalmazás érvényességének időpontjától kerülhet sor.
Ha a megbízás fedezet hiány vagy egyéb ok miatt nem teljesíthető, nincs lehetőség arra, hogy a TERMOSTAR Kft. ismételten benyújtsa Felhasználó/Díjfizető folyószámláját vezető pénzintézetnek:
- a nem teljesített megbízásokat (a visszautasítás okától függetlenül),
- a tárgyhót megelőző időszak számláit,
- a tárgyhót érintő korrekciós számlákat,
- a Felhasználó/Díjfizető változással összefüggő számlákat. Ilyen esetben a számla kiegyenlítéséről Felhasználónak, Díjfizetőnek, egyéb módon (például a banknak adott egyedi megbízással) kell gondoskodnia.
OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000
Banki azonosítónk: A11374954
Lakossági folyószámláról történő kiegyenlítés feltételeit az ügyfél és a pénzintézet között létrejött megállapodás rögzíti. Az ilyen megbízással kapcsolatos ügyek intézése nem tartozik a Szolgáltató hatáskörébe. Felhasználónak/Díjfizetőnek észrevétel, kifogás, vagy panasz esetén közvetlenül a bankhoz kell fordulnia.
Konstruktív együttműködés
A legolcsóbb energia az, amit nem használunk fel!
Kollektívánk akkor dolgozik jól, ha cégünk illetve szolgáltatásunk csak akkor kerül az újságok címoldalára, amikor új berendezéseket adunk át, vagy ha közérzet javítását szolgáló akciót indítunk. Egyébként az a természetes, hogy ha a fogyasztó a melegvíz-csapot kinyitja, akkor abból a szokásos hőmérsékletű víz folyik. Télen pedig olyan hőmérsékletű a lakása, amilyet megszokott, illetőleg amilyet a pénztárcája enged. Nem kell tudnia eközben, hogy ennek érdekében kik és mit tesznek. Feladata csupán annyi, hogy folyószámláján legyen elegendő pénz a havi számlákra, állítsa be a kívánt lakáshőmérsékletet, és telefonáljon az ügyfélszolgálatunkra, ha ezekkel kapcsolatban esetleg problémát észlel.
Marketingstratégiánk
Csak akkor lehetünk elégedettek, ha ügyfeleink is azok!
„Minden panasz ajándék.” Ennek érdekében, mint a legkifizetődőbb piackutatási módszert, a fogyasztókat, felhasználókat foglalkoztató problémák, pozitív és negatív vélemények szisztematikus gyűjtését tűztük ki célul, és meghirdettük a reklamációbarát üzletpolitikát.
A vevői elégedettség objektív mérőszámainak meghatározása és figyelembevétele a döntési folyamatokban a vállalat fejlődésének és versenyképességének alapja.
Társaságunk évek óta kiemelt feladatként kezeli a fogyasztó-szolgáltató kapcsolatának folytonos javítását. Fogyasztóinktól évenként – a fűtési idény végén – visszajelzést kérünk a távfűtéssel és a melegvíz-szolgáltatással kapcsolatos véleményükről. Ezt annak érdekében tesszük, hogy minél jobban, az igényekhez alkalmazkodva teljesíthessük küldetésünket. Mind a pozitív, mind a negatív vélemények fontosak számunkra, hogy a színvonalat évről évre növeljük, és minél több legyen a tökéletesen elégedett, pontosan fizető ügyfelünk.
A fogyasztók fizetési morálját egyaránt befolyásolja a szerelő kollégák szakszerű munkája és az ügyfélszolgálati kapcsolattartás. Ezért igen fontos a készséges szóbeli és az alapos írásbeli tájékoztatás, a gyors, pontos munkavégzés, a hibátlan és követhető számlázás, díjelszámolás és díjnyilvántartás.
A hátralékkezelésnél is igyekszünk a fogyasztók számára elfogadható döntéseket hozni. Követelés-kezelési tevékenységünk során jogszerűen, de humánusan járunk el, alkalmazzuk az egyedi elbírálást, figyelembe véve a szociális rászorultságot.
A fogyasztói tájékoztatás, tanácsadás eszközei és fórumai igen széles körűek cégünknél. Havonta, a számlák mellé „Hírlevelet” küldünk, cikkeket jelentetünk meg a helyi lapokban, a számlákon szükség szerint közérdekű információkat közlünk, weblapot működtetünk, a lépcsőházi faliújságokon tájékoztatókat helyezünk el, valamint fórumokat szervezünk a közös képviselők részére. Az aktuális közérdekű információkról a helyi rádióban és televízióban rendszeresen szólunk.
Hisszük, hogy az elégedett fogyasztó a leghatékonyabb reklám, ezért munkatársaink nap mint nap azon dolgoznak, hogy a fogyasztók megelégedésére végezzük szolgáltatásainkat.
Sokéves munkánk eredményeként ma már elmondhatjuk, hogy vevői elégedettségi mutatóink példaértékűnek tekinthetők a közszolgáltatói szférában.